یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال
سرخط خبرها

به یادت هستیم علی آقای انصاریان| داغ «ننه علی» یک ساله شد

  • کد خبر: ۹۷۹۸۴
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
به یادت هستیم علی آقای انصاریان| داغ «ننه علی» یک ساله شد
علی انصاریان به همین سرعت ۱۲ ماه از رفتنش گذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یک سال از هفته سیاه فوتبال ایران گذشت؛ هفته‌ای که با مرگ مهرداد میناوند شروع شد و با ناکامی علی انصاریان به پایان رسید. فردا، اما سالگرد جوان رعنای ننه علی است؛ پسر بامعرفتی که بعد از یک هفته مبارزه با بیماری کرونا و در وضعیتی که همه در انتظار بهبودی و مرخص شدنش از بیمارستان بودند، یک باره غزل خداحافظی خواند و دستان مادرش را در روز مادر خالی گذاشت.

درگذشت علی انصاریان بازتاب‌های وسیعی در جامعه داشت و حتی تا همین چند روز پیش هم حواشی مختلفی درباره جزئیات درگذشت این پیش کسوت فقید منتشر می‌شد؛ از قطع خودسرانه دستگاه ونتیلاتور تا قطع شدن برق اضطراری بیمارستان فرهیختگان که سروصدای زیادی در محافل عمومی و رسانه‌ای به پا کرد.

شکایت پرحاشیه از پزشک انصاریان

از زمانی که علی انصاریان به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد، موج توجه رسانه‌ها به این اتفاق جلب شد. پس از درگذشت انصاریان، عده‌ای مدعی شدند که برخی پزشکان و اعضای کادر درمان در روند درمان وی کم کاری کرده اند و مرتکب قصور پزشکی شده اند. ماجرا از این قرار بود که بعد از مدتی از درگذشت علی انصاریان، داماد خانواده انصاریان علیه دکتر هاشمیان، از پزشکان معالج علی انصاریان، افشاگری‌هایی کرد.

این افشاگری‌ها به قدری گسترده شد که کار به تشکیل کارزار برای بررسی علت فوت انصاریان کشیده شد. ماجرای قصور پزشکی در روند درمان علی انصاریان علاوه بر این از سوی میثاقی، مجری تلویزیون، مطرح شد و محمدحسین میثاقی نیز مباحثی درباره فوت مرحوم علی انصاریان مطرح کرد. بااین حال، اکنون کار به جایی رسیده است که محمدرضا هاشمیان به دلیل این اتهامات از محمدحسین میثاقی و برادر داماد خانواده انصاریان به دادگاه شکایت کرده و منتظر نتیجه است.

داستان‌های عجیب بیمارستان فرهیختگان

چندی پیش با گذشت چندماه از درگذشت مرحوم علی انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده بود تا این موضوع به شکل جدی بررسی شود.

شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا ثبت شده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی بررسی شود و پرونده پزشکی آن مرحوم به دقت بازبینی و روند درمانی وی از زمان بستری تا روز فوت واکاوی شود. شکایت از پزشک معالج مرحوم انصاریان با واکنش این پزشک و همچنین مسئولان بیمارستان فرهیختگان روبه رو شده است. مسئولان بیمارستان ادعا کرده اند که خانواده انصاریان به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های معالجه آن مرحوم به بیمارستان بدهکار است.

این رقم نزدیک به ۸۰ میلیون تومان اعلام شده که با گذشت چندماه، خانواده مرحوم تاکنون تسویه حساب نکرده اند و از زمان ترک بیمارستان، این مبلغ را نپرداخته اند. پزشکی که در پرونده شکایت از او به عنوان عامل درگذشت مرحوم انصاریان نام برده شده است، در وهله اول اعلام کرده از این اقدام شوکه شده و ناراحت است و در وهله دوم هم مدعی است که اسناد و مدارک معتبری وجود دارد که در زمان معالجه مرحوم انصاریان او و همکارانش هیچ گونه کم کاری نکرده اند. همچنین، گفته است در صورت نیاز مدارکی ارائه خواهد کرد که به تعلل خانواده انصاریان در روند درمان آن مرحوم مرتبط است.

انصاریان ۴ ماه بعد از فوتش، اولین جایزه جهانی را گرفت

زنده یاد علی انصاریان، بازیکن سابق فوتبال کشورمان و بازیگر و مجری سال‌های گذشته سینما و تلویزیون، چهار ماه پس از درگذشتش نخستین جایزه جهانی اش را در عرصه بازیگری برای فیلم «کولبرف» دریافت کرد. فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری، در اولین حضور بین المللی اش دو جایزه بهترین بازیگر مرد برای زنده یاد علی انصاریان و بهترین فیلم برداری برای مهدی رضایی را از جشنواره وی آی زد بلغارستان دریافت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->